Night night

Blir nog en tidig kväll.. Har nyss kikat på två avsnitt av Andra Avenyn och ätit lite ostkrokar!

Vi hade kul på drakborgen, Eric gillar hoppborgen! Men det är lite svårt när många barn är där samtidigt och oftast är dom ju äldre. Men ett tag var det lugnare så då passade han på att hoppa järnet =)

Mamma var här och åt middag, svärmor lagade goood kyckling! Sen skjutsade jag henne till G-holm. Mamma stannade kvar tills Eric skulle sova. Nattningen gick galant, läste för honom sen gick jag därifrån och han sa inte ett knyst =) Han har ju alla sina vänner, hundarna nasse och teddy! Jag säger god natt till dom alla, och alla får varsin puss ;) Sen ligger Eric där och kramar om dom!

Mamma hade med sig massa skor till Eric, det tackar vi för =) Dom där nya han även fick av henne från Vincent blev ju paj på mindre än en månad.. Hoppas dom plockar undan Bobby car-bilarna snart ;) Köper inte några nya dyra skor för tillfället i alla fall! Och höstkängorna väntar jag lite extra med, vill inte riskera att även dom ser ut så här!

Dom här blev riktigt misshandlade!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag äter oxå ostkrokar! =P



Kan tänka mig att lillskiten gillar hoppborgen :D

Bra att han har lite sovkompisar som håller honom sällskap i sängen :)

2009-10-03 @ 21:59:08
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Sara

JA...vi måste ses snart =) Vi hörs! Kram

2009-10-03 @ 22:17:46
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0