Not like planed

Blev inget bad. Och jag har inte kommit utanför dörren idag ens! Eric somnade inte förrän 15, vägrade sova. Men nu sover han och då lär det bli lite senare ikväll. Vi håller på att kolla klart på en film, State of Play. Sen ikväll börjar vi med långfilmen, Den inre fienden.

M åkte iväg en snabbis förut så jag hann lite längre i filmen, så nu kollar han ikapp innan vi ser slutet tillsammans. Så då hamnade jag här... Och har faktiskt inget att skriva så det blir bara massa blaj =P

Måste nog ta oss utanför väggarna och äta middag idag. Ingen ork alls till att laga något. Och det känns tråkigt att bara suttit inne hela dagen och degat!

Fortsatt trevlig lördag!

One more

Kommentarer
Postat av: Linda

State of play såg jag bio på, tyckte den var bra

2009-10-24 @ 16:09:53
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte farligt att vara hemma i sitt hem EN dag.

Förr i världen funderade människor inte på "Vad ska jag göra" när det nödvändiga var gjort så var man självklart ledig.En arbetsfri dag måste man kunna tillåta sig att "dega". Men ingen tänkte tanken, vi orkar inte laga mat. Det ingick i varje dags arbete...............

2009-10-25 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0