Pumps

Åkte med Linda en sväng till Birsta mot kvällskvisten! Hon var ute efter skor så vi åkte till skopunkten. Jag som inte skulle kolla såg hur många fina som helst =/ Det slank faktiskt ner ett par pumps i en påse, 199 kr kostade dom bara så jag kunde inte motstå ;) Jag kan ju verkligen inte gå i klackar, men dom här hade en klack i size tjockare! Så då kändes det mkt skönare! Kanske inte lika snyggt men, jag springer helst inte runt i osköna skor och vinglar!

Dessa invigs då på fredag!


Hämtade även upp två armband på Lindex som jag beställt på webben! Kom även hem med en påse tomater, svärmor ska göra taboule imorrn! Muuumsss!

Nä nu ska jag hoppa i säng! Antar att det blir något uppvak!




Kommentarer
Postat av: EB

Jag var också på Skopunkten ikväll men såg inget så jag gick utan påse ut.

Men vägg i vägg köpte jag en present till Lotta 24 år snart den 10/10!!!!!!!!!!!!

2009-10-06 @ 22:32:43
Postat av: Linda

Ja det såg ut som att du var i himmelriket igår ungefär inne på skopunkten, ha ha... :)

2009-10-07 @ 08:39:11
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: malin

Jasså, ett par skor till =) Men du kunde ju ha fått dem av mig i present! Varför tänkte du inte på det Lotta?? =)

2009-10-07 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0