Tanka Bilen

Åååh man vill ju bara äta upp min lilla sötkorv!!
Idag när jag hämtade Eric så berättade fröknarna lite om dagen. På en lyktstolpe så har dom satt fast som en dammsugarslang typ, som ska likna en tankslang (tror jag). Och idag hade Eric försökt tanka Bobby-car bilen. Han hade gått från sida till sida och kollat överallt, och lagt sig ner och kollat under. Visste inte riktigt hur han skulle göra!
Han hade ju såklart letat efter tanklocket! Haha!! Söööötis! Och när han gett sig in på nånting så kan han ju hålla på hur länge som helst. Dom sa att det var synd att det inte kunde filmas. Kan ju ta ett tag att hitta ett tankhål på den där bilen ;)
Han har ju varit med när vi tankat och antagligen sett att man stoppar in en slang i bilen, och då skulle ju han göra likadant! Han känner igen när man åker förbi ställen där man tankar nu, "tanka bilen" "bensin", fast ibland låter det som att han säger apelsin =) 

Min lilla underbaring ♥

Kommentarer
Postat av: Tulay

Gullet!

2009-10-06 @ 21:27:50
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: malin

hihi vad sött!

2009-10-07 @ 16:08:45
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0