Tiiid

Suck, datorn går skitsegt... Så nu orkar jag inte skriva så mkt!

Eric va hos mamma en stund idag medans jag och M gick på tidiga bion. Midsommar nånting vad den nu heter, den var väl ok. Sen hämtade vi upp Eric och åkte hem!

Igår var jag på Mary Kay party hos Mickis. Som vanligt kan man inte hålla sig från att handla! Så jag ska ha ett eget party oxå! Hör av er om ni vill komma, fast vissa av er måste ;)

Har kommit av mig med träningen, varit lite småförkyld så har inte tränat på ca 2 v. Så nu måste jag skärpa mig! Tänkte försöka träna 2 ggr den här veckan i alla fall!

Over&out

Orkar inte ens försöka ladda upp nån bild... Ska gå och lägga mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer gärna den 25e...Får jag ta med mig Philip då också? =)

2009-10-13 @ 21:12:37
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0