Farmor är här

Hämtade henne igårkväll/natt på Midlanda. I två veckor ska hon vara här. Eric va inte alls så blyg som han kan vara i början utan imorse fick hon både en puss och kram =) Alltså min svärmor, inte farmor. Hon har redan städat en del idag ser jag medans vi varit på jobb/dagis *lyx* Men maten hjälpte jag till med idag, hon fixade ris och sallad medans jag gjorde lövbiffsrullader för första gången! Fyllda med Creme Bonjour Vitlök. Smarrigt värre!

Och på lördag ska Eric sova hos pappa, så lite semester får hon allt när hon kommer hit =) Ska skjutsa henne till Ms faster om ett tag oxå. Själv blir det Idol ikväll såklart!

Tränade på lunchen, så det är avklarat. Hade ev tänkt träna nu på eftermiddagen oxå men det blir nog inte så.

Ska försöka få iordning lite mer här hemma nu när hon är, får passa på när man har en hjälpande hand!

Nä nu ska jag flytta mig från datorn ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0