Flickan som lekte med elden

Filmen va bra igår! Fast det kändes inte som att man hängde med i vad den handlade om direkt.. Första filmen va bättre! Sen hade jag såklart glömt massa från första filmen så man va ju lite efter i att komma ihåg vilka alla var, att det fanns en tidningsredaktion (Millenium) hade jag helt glömt bort =P Haha! M hade inte heller kommit ihåg så mkt.. Popcorn blev det, men ett stort minus där! FÖR sega!!

Eric va hos mamma istället för att hon kom hit. Så vid 20.30 hämtade jag honom, trött kille kan lova! Fast han höll sig från att somna i bilen, jag pratade med honom. När jag bar in honom så hängde han på min axel, frågade om han var hungrig "Ja".. Vill du sova "Ja".. Han fick lägga sig direkt i alla fall, hade nog inte orkat äta nåt. Somnade på en sekund. Sen vaknade han såklart vid 4 kanske, "macka ost". Haha, nej nej det är natt nu och svart ute, solen sover, mormor sover osv. (Får alltid prata lite och förklara att det är natt och att han får vänta till frukost) Så han fick vänta och somnade om efter en liten stund. Sen vaknade han 7, yey! Inte ofta det händer nu, runt 6 brukar det vara! 

Idag får vi se vad som händer, M ska på personalfest senare. Vi åt middag på Kurdistan Kolgrill (som det hette egentligen) igår igen, och det blir även lunch där idag haha.. M har hittat en ny favorit som slår kebaben! Det kunde man inte tro, så nu blir det väl till att äta där en hel del =P

Haha nu kom det upp en nakenfis här och vill ha en ostrulle! Så jag får väl sluta!


Kommentarer
Postat av: EvaD

Gu vilken sötnöt! han e ju så lik dig Lotta! Har ju kort på dig sen Josefina gick med dig på Dagis!

2009-09-20 @ 23:18:52
Postat av: Lotta

Jaså tycker du =) Ja lite likheter finns det väl allt! =)

2009-09-21 @ 19:57:08
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0