Fotobok

Har länge tänkt göra någon slags bok om Erics första år eller nåt sånt.. Scraapbooking lockar faktiskt lite, konstigt jag som aldrig velat pyssla.. Men nja, det får nog vänta. Men jag vill göra något som kan återkomma varje år och något som Eric kan bläddra i. Tänkte därför försöka sätta mig ner och knåpa ihop en fotobok från www.fujidirekt.se/fotobok. Är ju oxå lite pyssel men jag måste verkligen ta tag i det! Är ju perfekt att ha alla dom bästa fotona samlade i en bok! Så nu blir det till att leta i gamla foto-mappar!

Kul för barn att bläddra i en bok om sig själv =)


Kommentarer
Postat av: sara

vilken smart idé! en sådan vill jag också göra.

2009-09-05 @ 08:05:54
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Tulay

En såndär tänkte jag göra igår. Hade fått nåt reklam från dom. satte mig ner helt koncentrerad, men sen kom jag på.. hahha jag har ju inga bilder på den här datan. Allt har försvunnit juh. Orkade inte gräva fram några minneskort mitt i natten.

2009-09-06 @ 20:56:29
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0