L som i lördagspartaj ;)

Yeah! Ikväll hoppas jag på en härlig kväll men tjejerna! Först ska jag, Linda, Emma och ev Malin käka och göra oss i ordning hos Hannah. Sen åker vi upp till Jenny på förfest med massa surr och lekar. Och till sist antar jag att det blir Oscar! Vi är runt 10 tjejer så det lär bli nice =)

Farmor skjutsar jag till faster och hon sover där. Eric ska nämligen till pappa och Ingalill och sova, va bestämt sedan tidigare och det var så länge sen han var där så vi ändrade inte på det. Ler med hela ansiktet när jag säger att han ska få åka dit. "Moffa Tommiii" "Ingalej" haha, när han var lite mindre kunde han säga Ingalill men nu säger han Ingalej! Och hunden "Betti" (Betty). Så det blir kul för honom!

Just nu sover han, så när han vaknar åker vi iväg.

Hoppas ni får en trevlig lördag! Hörs väl imorgon!

Tjejfest i våras, några är med ikväll oxå!

Kommentarer
Postat av: -c-

Ja men absolut! Toaborsten är bäsyta leksaken. Jag har dock ställt för pottstolen då hon kommer inte åt den borsten något mer. FYYY! bläääh.. ;)



Ja, jag är föräldraledig just nu. Jobbar bara varannan helg, 24h/månad.



Men då jag går tillbaka på mitt schema igen så jobbar jag HÄLFTEN så mycket som du gör nu. De du! =)



Jag har bara haft OB-tider förut men det har trappats ner, bytts ut till dagstider. Så jag hoppas på fler dagtider helt enkelt. Annars klarar man inte av det hela. Jag har ju lån och räkningar precis som de flesta andra =p Och så vill man kunna unna sig något någon gång oxå ju.

2009-09-27 @ 15:46:50
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0