Leklådor och lampa!

Ja, här händer saker saaakta men säkert. I sin egna lilla takt! Det går inte undan i alla fall ;)

Men nu har jag fått klart 2 leklådor till, en för "tågbanedelar" och en för bilar, bara en kvar sen! Har även satt upp en söt lampa vid sängen! I grönt såklart ;) 

Är ju massa saker kvar att göra.. Men det skulle kunna va klart på en helg om man verkligen tar tag i skiten! Men jag försöker göra lite varje dag..! En madrass måste i alla fall inhandlas så vi kan fixa sängen..

bla bla bla.... visar bilder istället!






Uppdaterar när något mer händer där, får se när det blir ;)

Kommentarer
Postat av: -c-

Jag gillar lådorna med tågbana och bilar på. Så vill jag oxå göra. Fast jag vill nog ha hjul på lådorna oxå. Och en låda med legokloss på ;) ..och sjäääälvklart i grönt då det är färgen pojken har i sitt rum! Tack för inspirationen ;D

2009-09-01 @ 22:54:10
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Va fint!

2009-09-03 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0