Love

Ja, vad har hänt idag?

Hämtade Eric, vår lilla solstråle! Han får så mkt beröm på dagis, jag förstår inte heller riktigt vart han lärt sig allt ifrån.. Den här sommaren har det verkligen hänt mkt! Just nu är det mkt färger, och räkna "en tå fyja fem" haha, "mååånga". Och vid gungan hemma finns ett träd, tror att det är rönnbär. Så det vet han, "rönnbär" säger han och vill ha några i handen och slänga samtidigt som han säger "plopp" =) När vi går hem från dagis så säger han Hej då till det mesta.. "Hej då Sara, Hej då Cesar, Hej då Lena, Hej då Becka, Hej då gungan, Hej då cykeln, Hej då barna, Hej då hej då hej då" haha.. sötis! Är han så han ser parkeringen så vet han vilken bil det är som kommer, mamma eller pappas =) När vi ofta körde våra egna bilar blev han lite förvånad om jag klev ur pappas bil =) Men som sagt språket är det verkligen fart på, plus att han förstår när M pratar Arabiska och han kan många ord. Säger ofta ord på arabiska när han pratar med M. Hoppas han kommer lära sig riktigt att prata och inte bara förstå =) Lite jobbigt för mig men ;P

Vi gungade i alla fall lite efter dagis innan vi gick in.. Gick ner på baksidan och han hoppade lite studsmatta. M lagade mat så vi käkade. Sen gick pojkarna ut och klippte gräset medans jag bytte sängkläder.. Tänkte åka och träna.. M gick och vilade. Men istället för att väcka honom tog jag med Eric till spåret, sprang rätt mkt! Jobbigt med vagn! Kom hem, gungade lite till innan vi gick in. Nattning vid 20, gick galant! Somnade själv på ca 10 min. Skönt när det händer!

Vi började se en film för ett tag sen, men den va inge bra.. Milk eller vad tusan den hette! Så här sitter jag nu istället..

Kan visa några nya kort på Lillhjärtat:

Glad brandman, här hemma behöver vi inte va rädd ;)


Sovande polis


Nya lila kläder


Satt koncentrerad och kollade på Lejonkungen idag, passade på att knäppa...


Tänkte knäppa ett till, när bilden kom fram i kameran såg jag det här leendet,
sen när jag kollade på honom igen hade han hunnit kolla bort. Vilken fullträff,
inte ofta man hinner få såna här kort nuförtiden!


Åh han är så fiiiiin! Älskaaaaar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, han är så söt =) hihi

ursäkta jag inte hört av mig men jag har mått lite dåligt, mått illa och så.. Men hoppas att jag blir bättre snart.



Ja visst blir det fint med ljusen! =) Har du pysslat klart allt redan?

2009-09-03 @ 21:53:45
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: pinglan

nåååååååååååååh! Sötkorven! :)

2009-09-03 @ 23:24:54
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: halaa

omg omg omg . ja klarar inte av att läsa o titta på honom utan att le . fy vilken sötnos . fasters älskling :D

2009-09-04 @ 01:24:52
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack vad du är snäll. Jag träffas gärna nån dag Kanske kan ta nått till veckan hur ser det ut för dig? kram

2009-09-04 @ 07:18:02
Postat av: Carro

Gud vad stor han blivit och söt är han, tiden går verkligen fort! hade :)

2009-09-04 @ 10:06:03
URL: http://carroedlund.blogg.se/
Postat av: halaa

jag önskar att 12 timmars tåg skulle locka mig lite till ! :D haha

2009-09-04 @ 12:44:34
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: halaa

räknade ut månades shopping precis med reian över 14 000 FAN ångest hahahh

2009-09-05 @ 00:51:43
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Tuija

Så fin och så stor han hunnit bli! :-)

2009-09-05 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0