Nytta

Idag tog M Eric första svängen när han vaknade strax efter 6. (Dvs satt honom framför datorn där han får kolla på Lejonkungen eller Teletubbies, och kanske äta en macka). Jag sov väl till kanske 7.15, skönt att inte behöva kliva upp på en gång!

När jag klev upp tog jag även bort sängkläderna och la i tvätten. Efter att vi stökat på här hemma lite så åkte vi på en ny restaurang och åt lunch, "Kurdistan grillen" eller nåt sånt. Ni behöver inte tänka på namnet, kanske inte så piffigt ;) Men SKITGOTT!! Ligger i Korsta vid vattnet. Vi åt "shish(?) kebab" med ris, riktigt gott kött och perfekt kokat ris =) Man kan även välja strips till! Rekommenderas!! Just nu har dom erbjudande att en meny kostar 60 kr, ord. pris 85 tror jag. Riktigt bra pris alltså! Som ett snabbmatställe fast med "lyxigare" mat.

Just nu sover Eric ute i vagnen, jag har lagt i en ny tvätt. När Eric vaknar ska vi möta upp Tulay Elias och Elin på drakborgen =) Va ett tag sen vi var där nu!

Sen i eftermiddag kommer mamma hit och är med Eric medans jag och M går på bio, Flickan som lekte med elden. Popcorn och lite godis till det tror jag nog ;)

Igårkväll hyrde vi senaste Wallander, Cellisten. Den va riktigt bra! Älskar dom filmerna =D

Tulay och barnen var även här igår, vi käkade och barnen lekte. Kul att Elin kan krypa runt och vara med nu oxå. Åt tacos, men kokade lite makaroner till grabbarna. Men dom ville såklart smaka av oss ;) Det förstår jag, är ju så gott! M gillar inte tacos så vi äter aldrig det här hemma nästan.. Boysen hoppade lite studsmatta oxå, Elias blev nog lite rädd emellanåt för Eric hoppar som en galning =P Så jag och Tulay hoppade en stund var där inne med dom.

Lite bilder:

   
  

Nä, nu måste jag nog väcka lilleman snart, så vi kommer iväg någon gång!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mumsiga bilder

kul att de kom upp

2009-09-19 @ 14:30:44
Postat av: Elin

haha! Vi såg Cellisten nu ikväll och jag tyckte den var dålig, blir så irriterad på Svartman som klantar sig hela tiden! ;-) Var det er film vi hyrde idag på Citygross kanske? ;-)

2009-09-19 @ 22:50:40
URL: http://amoreli.blogspot.com
Postat av: Lotta

Gick inte att kommentera hos dig Elin, el jag vet inte vad som blev fel! Ja va fasen han borde inte vara polis =P Men jag tycker den va bra ändå =D Det där med city gross fattade jag inte ;P

Kul att du startat en ny blogg =)

2009-09-20 @ 08:40:46
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Elin

AHA.. kanske är nån inställning som jag inte har gjort rätt...



jo man hyr ju film på city gross för 10 kr.. då gör det inget att filmen är kass! ;-)

2009-09-20 @ 19:57:09
Postat av: Lotta

Elin:

Testade igen, gick inte. Måste fylla i "kommentera som" bla word press, google konto, open id osv. Kanske ska finnas som gäst el nåt? Inget av alternativen funkade..



Jaså, kan man! Va billigt, det måste jag kolla upp =) Vart hyr man dom? I vanliga kassan?

2009-09-20 @ 20:45:54
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0