Tjolahopp

Vet inte varför jag inte "hunnit" blogga. Haft annat för mig! Ikväll gick/joggade jag två varv i spåret! Kände mig tvungen då jag än en gång stoppat i mig en jävla cupcake (!) Men bara en kvar nu sen kan dom inte fresta mig längre =P

Linda har varit duktig igen och kirrat en ny design! TACK ♥

Sitter och väntar på att M ska komma så vi kan se film, "PUSH". En actionthriller så jag hoppas den är bra!

Den här veckan känns späckad, fast egentligen är den inte det.. Känns väl så för att jag har utbildning på jobbet två dagar till 16, är ju van att gå 14.30-15. Så då känns dagen mkt stressigare, knäppt! Man vänjer sig snabbt..

På torsdag ska jag på föreläsning nästan hela dagen om kost, ska bli intressant. Så tre dagar utan vanligt jobb, inte så bra tajmat då vi har många ärenden som ska plöjas undan. Många som ska jobba över men det får nog bli på måndag för mig. Har även en fest på jobbet på fredag som jag är med och anordnar, tema ROCK! Ska bli riktigt kul =D

Nä film var det! Har godis uppe.. men nja! Ska hålla mig tror jag!

Sitter vid andra datorn, hittade en magbild.

6 November var det, Eric kom 16:e!


Tänk vad mkt kärlek som kom ur en boll på magen ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Var filmen bra?? (PUSH) Har funderat på att hyra den.

2009-09-10 @ 08:13:28
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0