No picture

Så tråkigt att skriva när jag inte har några nya bilder att visa. Grejen jag för över kort med från mobilen lyckas alltid infinna sig på fel våningsplan när jag vill ha den ;)

Har nyss legat och vilat lite.. Jag har ont i "blygdbenet" eller vad det nu kan heta, typ hela tiden. Inte suuperont men det är ett tryck där hela tiden. Jobbigt när man ska vända sig i sängen och det känns när man promenerar. Kanske inte så konstigt eftersom jag blivit lite tyngre =P I övrigt så mår jag king! Det har ju gått sjukt fort faktiskt, v 29 nu!

En tvätt är redo att hängas. Det är väl kvällens sista "to do". Grabbarna åkte iväg en sväng förut så dom är väl tillbaka snart.

Nattningarna nu är inte roliga. Eric vill inte sova! Så igår fick jag nog och tog ner spjälsängen igen. Då tar han sig ingenstans i alla fall ;) Jag la en filt över (är så ljust i rummet, måste skaffa rullgardiner) så det blev som en koja och det tyckte han va mysigt. Han höll på och joxade och till slut somnade han. Fast då var filten nedriven. Men han trivs i den sängen i alla fall. "När jag va liten" säger han för jag sa att han sov där när han va liten. För mig spelar det ingen roll vart han sover, men helst inte bredvid mig just nu ;) Inte så skönt att få en kick i magen! Han vaknade till lite inatt men annars gick det bra. Ingen panik sen heller ifall han fortsätter sova där. Lillan kan sova i den gamla "innevagnen", den från 70(?) talet i början om det behövs.

*nu kan ni ju föreställa er massa roliga bilder här* ;)) Roligare inlägg då!

Kommentarer
Postat av: MariaD

Man kan ha foglossning fram också ;)) Mitt fram är det en fog som kan göra ont. Vanligast är väl kanske att man får ont i fogarna bak. Oj, redan v 29, snacka om att det gått fort!

2010-04-22 @ 19:26:32
URL: http://mariad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0