Sjukling

Det var längesen! Vår lilla skatt verkar ha feber. Så nu ligger han och sover. Har inte tagit temp då vi har så dålig termometer, vill verkligen köpa en örontermometer.. Men på apoteket är dom så dyra. Kanske kan hitta på nätet..

Jag och M hade tänkt gå ut och käka så pappa skulle komma förbi en stund. Men vi tar det en annan dag istället. Så snart kommer M hem och har hyrt nya filmer.

Antagligen blir jag väl hemma imorgon som det ser ut. Då ska jag passa på att städa lite.

Kanske att jag kan passa på att föra över lite bilder till datorn då oxå ;) Beror väl på hur pigg lilleman är, har han fortfarande feber kanske han sover en del..

Nu kom M hem, nya Wallander kom idag =D Wiho! Så vi ska kolla nu på en gång!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

Du jag kom på en grej, har du fått någon bekräftelse via mejl på vagnen? Hon sa till mig att hon skulle skicka en order bekräftelse typ, men jag har ännu inte fått någon.

2010-04-21 @ 19:58:41
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

Ok. Har du någon mejl till henne? Jag kan inte hitta hemsidan sen de bytte namn :S

2010-04-21 @ 21:52:41
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Tulay

Visst är dom snygga. Alla har ju converse, så jag tänkte sticka ut lite!!! Hihihi..

2010-04-21 @ 22:05:13
Postat av: Jessica Bergström

Ok, men tack ändå :) Jag får springa in dit helt enkelt när jag har vägarna förbi!

2010-04-22 @ 09:12:53
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Anonym

är du hemma idag

hur mår han

2010-04-22 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0