SOS

Idag åkte jag med Lina en sväng till Birsta. Blev (oväntat) ett besök på donken först. Åkte sedan vidare till Ikea och strosade omkring lite. Jag köpte 6 nya koppar, svärmor tyckte att jag hade dåligt med kaffekoppar sist hon var här ;) Har mest en salig blandning av "slit och släng koppar". Blev Ikeas 5-kronors koppar, 3 gröna och 3 svarta.

Sen åkte vi till Booms nya butik, har aldrig varit där förut. Och jag blev glatt överraskad! Dom hade jättemycket fint! Såg flera saker jag ville ha. Men det fick följa med en "förbandslåda?" hem och en liten "hink" att ha diskmedelstabletter i. Har kikat efter en där det står "diskmedel" men den här tycker jag funkar lika bra! Priset är det ju verkligen skillnad på, den här kostade 30 kr! Blir garanterat ett återbesök väldigt snart!

Bland dom finaste jag sett hittills!


  


Kommentarer
Postat av: Sara

vad mycket fint du köpt! Kul att fynda =) Hoppas vi hörs och ses snart. Kram

2010-04-25 @ 23:30:34
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Det var det värsta, tror att hon menade att du har alldeles för mkt kaffekoppar.

Du har massor av jordgubbskoppar

guld och vinröda ärvda koppar

helvita kaffekoppar

en hel servis mockakoppar med rosor på

några udda muggar (det kanske var det som du har lite)

2010-04-26 @ 12:52:46
Postat av: Lotta

Ja alla du räknar upp används ju inte när någon kommer och dricker kaffe, vissa är ju nerpackade. Det är av dom udda muggarna som alla tar, så det är dom vi menar.

2010-04-26 @ 18:43:43
Postat av: Jessica Bergström

Men vilken snygg "sos låda" precis en sådan jag varit på jakt efter :) Då ska jag svänga in där i morgon!!

2010-04-26 @ 20:32:42
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0