1 MÅNAD

Första månaden i livet
Galet att det har gått en månad! Hon har växt så himla mycket tycker jag, mitt lilla matvrak! Men hon känns fortfarande så liten eftersom man är van att bära Eric ;) Men nu orkar jag nästan inte det, han har blivit stora killen han.

Amningen går bra, mycket bättre än med Eric. Och nu äter hon ungefär var tredje timme på dagarna. På nätterna kan det ibland bli varannan =/ Men jag är så trött så jag orkar inte gå och börja bära omkring och gunga på nätterna.. Men men, man vet ju att den här perioden med dåliga nätter/dålig mage går över.

Myser med henne så ofta jag kan, känns fortfarande overkligt att hon är här! Och det är så härligt att känna bebislukten. Snart har väl ett helt år gått och hon spatserar omkring här i små söta klänningar =) Försöker verkligen att leva i nuet och ta tillvara på tiden medans hon fortfarande känns liiiten!

Livet som 2-barnsmamma är härligt! ♥

Bild kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja njuuuuut.

Tiden går så snabbt och den kommer ej tillbaka!

2010-08-07 @ 08:37:59
Postat av: JNY

låter härligt!

2010-08-07 @ 09:05:53
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0