Inte lika mycket

Blev faktiskt McDonald´s till lunch idag. Men jag ska inte in i den fällan igen ;) Men ibland kan man väl slå till. Typiskt att jag varit lite krasslig den här veckan, har lite rosslig hosta nu och är snorig. Men till veckan kanske man kan börja promenera lite.

Idag är det en hemmadag! Hittills i alla fall. M är hemma idag för han är oxå förkyld. Så vi såg en film (I love you Philip Morris) efter att jag åkte med Eric till dagis. Ska plocka undan lite tvätt sen efter att jag ammat tänkte jag. Sen fundera vad det blir till middag kanske..

Ska lägga upp bilderna från vardagsrummet oxå!

Just ja! Fick sms att mitt paket från H&M kommit, beställde ett par skor för rätt längesen så det borde vara dom! Måste nog åka och hämta det sen, hoppas dom passar! Visar bild =)

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina hemmabilder!!

2010-08-19 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0