Photos

Nu har jag fått alla kort jag framkallat, blev en hel del då jag tog dubbla kopior av alla. Orkade inte välja ut vilka jag skulle ta på så lika bra att ta alla. Perfekt att ha en hög med kort man kan ge bort av eller klippa i och så till olika ramar. Nu ska jag bara välja ut kort på Eric och framkalla, blev bara Nora den här gången. Sen även välja kort till olika förstoringar!

Har varit en sväng i birsta och lunchat med Lina. Ska strax åka och hämta Eric på dagis. Sen kommer Catta och kidsen och äter.

Jag och Catta är väl med varandra nästan varje dag nu. Men jag är mammaledig och hon har inget jobb nu så båda går hemma. Och barnen går ungefär samma tider på dagis. Så då kan man lika gärna hänga med varandra, skönt att ha någon att vara med som man inte måste "planera in", utan kan ringa direkt till och ses =) Bor ju bara några hundra meter ifrån varandra.

Förra mammaledigheten var det Tulay och Elias som vi hängde med varje dag nästan, vi behövde inte heller planera så mycket. Så tråkigt att dom flyttat tillbaka =( Men vi håller kontakten ♥

Nu ska jag och Nora hämta Eric!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin ögonblicksbild!

Kul att läsa Erics roliga kommentarer.

2010-08-27 @ 07:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0