Nyfrissad

Nu har jag varit hos Anna på Pilgränd och fått håret slingat! Härligt med nytt och fräscht! Fast klippning får bli en annan gång. Tycker att det blivit ganska långt, så det ska bara toppas pytte pytte framöver =)

Nyss ätit middag. Eric tittar lite på film och jag satt mig här. Ikväll blir det Familjen Annorlunda!

Försökte ringa mvc idag ang att det fortfarande kliar. Men sen när dom ringde upp missade jag samtalet 2 ggr =/ Så vi skulle försöka nå varandra imorgon sa BM på telsvararen.

På lunchen gick jag in på Toddler och beställde vagnen =D Hoppas jag blir nöjd med den sen, och snygg är den oxå! Blev en svart/grå. Ska nog köpa till drickhållare och kanske väska sen =) Det finns ju speciella väskor att hänga på sidan, kanske blir knöligt med en vanlig hängades strax ovanför bebisens huvud. Vi får se! Mygg/UV-skydd och regnskydd blir det i alla fall.

Eric gillar att klacka runt i gamla höga skor. Tror dom är min mormors?!



Kommentarer
Postat av: Linda

Men hallåååååååå... bild på håret!?!?!? =P

2010-02-15 @ 18:34:46
URL: http://www.liensa.bloggplatsen.se
Postat av: Nikita

haha söt eric :P

2010-02-15 @ 18:44:54
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack tack :) Grattis till Er också :)



Men när var ni där, vi var där mellan 13-14 kanske..

Så ni kanske hade åkte hem eller så hade ni inte kommit än :P Men tråkigt att vi missade varandra..

2010-02-15 @ 20:21:40
URL: http://jaahanna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Nej du mormors är det inte, skorna alltså.

När du får vagnen så låt affären montera.

De har haft ett ärende med vagn i Allmänna Reklamationsbyrån och de var ganska otrevliga både på affären och hos vagnsföretaget. Bäst att låta dem sköta allt så kan de inte skylla på köparen sen.

Ja vart tog bilden på håret vägen?????????????

Kunde inte köpa vaxduk utan dig. Vi får gå tillsammans. Skruva av benen på stora bordet och lämna på lackning med soffbordet. Så är det gjort i ett nafs. Skulle tro att det går snabbar nu än om du väntar till senare då fler ska lacka sina bildelar. Kör bordet nu då du har barnvakt.

2010-02-16 @ 07:16:22
Postat av: Lotta

Han är för söt Eric!

Jag har inga skor med klack men Bon prövar gärna de vanliga.

2010-02-16 @ 07:46:47
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Lina

biiiiiiiild tack

2010-02-17 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0