Snow snow snow

Alltså??? Why? Nu räcker det!

Ska bli sååå skönt att åka iväg till förhoppningsvis lite värme. Men ingen snö i alla fall!

Kanske ska träffa Lina en sväng idag, men jag är inte sugen på att ta en sväng på stan så får se om hon har tid med Birsta! Annars händer inte så mkt. En arbetskamrat till mamma ska komma och kika på vagnen jag ska sälja. Så jag ska väl plocka undan lite här. Håller på att tvätta oxå.

Igår åkte Eric till mormor direkt efter dagis. Jag och M åkte och hyrde film. Sen blev det IcaMaxi. Hem och lagade mat. Entrecote, criss cuts/potatisgr. bea och sallad. Riktigt gott, längesen jag åt det! Sen kollade vi på senaste Beck innan jag åkte och hämtade hem Eric.

Eric håller på att göra kullerbyttor här i soffan. Nu klarar han det själv ibland =) Själv ska jag kika lite här sen börja städa!

Såg att Erik, en gammal klasskompis hade laddat upp gamla kort på FB. Haha skitkul att se!

Jag står vid tavlan med det tjocka vita glittret


Ett gäng som spelade badminton tror jag. Mitten längst fram är jag

Kommentarer
Postat av: Tulay

Haha va söt du var..

2010-02-27 @ 12:02:33
Postat av: Anonym

Jo men eller hur, de tycker jag också ! man får lite dåligt samvete också när dom ramlar o slår sig...blir alltid att man tänker "varför lät jag henne klättra där!?"...osv



Han har henne varannan helg . Igentligen ska vi ha varannan vecka men de går inte just nu pga hans schema, han börjar så tidigt på morgonen o slutar så sent , går inte ihop med dagis .

Ska jag erkänna så tycker jag de e bra, jag saknar henne skit mycket när hon e hos han under helgen, hur skulle då en heeeeel vecka gå!? får ångest bara jag tänker på de! man e ju så van o ha dom runt sig hela tiden! lite egoistiskt tänkande kanske...meen =)

2010-02-27 @ 12:12:09
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Anonym

ja vad liten och gullig du var även då,

kanske inte liten nu men gullig

hihi

2010-02-27 @ 18:08:20
Postat av: Lotta

Ja jag såg faktiskt riktigt liten ut. Synd att det inte höll i sig =P haha

2010-02-27 @ 18:35:11
Postat av: eva d

wiie jag har kort på dig från dagis när du var lucia kom så väl ihåg att din mamma hade sytt på ditt fina lucia linne med spets. Det är du annika höglund o josefina på alla kort. värsta små mammor ni var till henne.

2010-03-03 @ 07:19:32
Postat av: Lotta

Eva D:

Jaså haha =) Man måste ju ta hand om dom små ;)

2010-03-03 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0