At home

Eric somnade inte förrän vid 22 igår, han hade tydligen sovit 3 h på dagen. Sen vaknade han vid 06 då fick han en korv i sängen sen efter många om och men så somnade han om! Skönt! Vaknade vid 08.30.

Idag ska jag försöka göra lite nytta här hemma. Plocka bort ren tvätt och slänga in en ny maskin. Funderar på att tvätta sängkläderna. Om jag orkar ;) Ser förjävligt ut i varje rum oxå, måste även dammsugas. Men ska även försöka fixa lite i helgen när Eric är borta.

Måste försöka få Eric att sova lunch i rätt bra tid idag så han kommer i säng ikväll. Får se hur det går. Börjar det blir för sent får jag nog försöka hålla honom vaken istället..

Har nyss ätit 1½ macka till frukost men magen kurrar fortfarande, måste få i mig nåt mer men just nu tinar mackorna.. Det ekar ganska bra i kylskåpet oxå. Hade tänkt handla i söndags men M tyckte att vi skulle försöka börja tömma frysen istället för att köpa massa ny mat. Fast fil och ost och så handlar man ju såklart..

I em ska vi skjutsa mamma till tåget, hon ska ner till Gbg och fira Ilja som fyllde 2 år i tisdags! Annars blir det nog mest en hammadag antar jag! Förutom ett besök på Ica då kanske!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att han somna om.

Har en polare som har en son som är 6 månader äldre än våra skruttar och han sover 19-tills hon väcker han.

Somnar han efter 20 så sover han till 12!

Det är fusk eller hur?



2010-01-21 @ 22:47:20
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0