BF

Barnfritt ;)

Eric åkte iväg med morfar och Ingalill vid 16.30! Han ville fort in i bilen, jag fick nästan inte ens spänna fast stolen! Så han kommer nog trivas bra! Hela helgen hoppas jag ;)

Själv har jag nyss duschat. Om en timme ska vi väl bege oss ut för att hitta någonstans att äta. Blir väl nån snabbmat om det skulle vara fullt överallt! M var inte riktigt hungrig och vi kunde inte komma överens om restaurang, så nu vilar ett QP-meal i min mage =P Får väl se om man hinner somna innan bion så det inte blir nåt av det heller =P

Sen blir det nog Luftslottet som sprängdes, om det finns platser kvar ;) Vi har inte förberett så väldans. Men det gör inget! Vad som helst blir soft =) Kanske åker och hyr några filmer så vi har i helgen sen!

Hoppas ni får en mysig fredag ni oxå!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kommer inte heller på vad de hette men hon hade en sånn vagn för det sa hon typ 1000 gånger...:-)

Vet bara att de hade en son..

Åh, lyx med barnvakt!

Ha så trevligt!

2010-01-22 @ 19:57:49
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0