Heldag i Birsta

Yes, jag och Lina har gjort Birsta idag. Vi började med donken, gott som vanligt! Sen blev det Birsta City, Barnens hus, Jysk, Expert och till sist Blomsterlandet. Handlade en del, 4 tröjor + tumvantar till Eric. 2 koftor till mig. Nya knoppar till byrån. Krukor och massa plastblommor. Kom hem för en stund sen bara! Har varit duktig och fotat allt ;)

Så vi börjar med blommorna! Kronkrukorna är nya, dom andra hade jag och köpte nya plastisar till. Rosa Marimekko fick jag i julklapp.

  


Hemnes byrå. Den blev SÅ mkt finare med nya knoppar! Nästan som en ny byrå! Har ställt upp den i vardagsrummet från Erics rum där den inte kommer få plats längre..

 


Två tröjor till mig (randig, mörklila), och fyra till Eric. Såklart! Och spindelmannen tummisar!

 

Kul att träffa Lina, va ju ett tag sen! Nu funderar jag på vad man ska stoppa i magen. M hade tydligen ätit kebab idag, två gånger! Förvånar mig inte =P Sen kanske det blir en film ikväll, om vi inte ska umgås med Klas och Ilja igen. Ska ringa och se vad dom har för sig.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Millan

Allt var fint bara första blomman som är en sommarblomma. Den kan du ta fram i maj.

Hoppas att du köpt krukor av plåt och inte porslin....

Du kan ju komma till mina garderober och se om du vill ha ngt.



2010-01-02 @ 18:00:38
Postat av: Elwin

Wow bra med byrån i rummet.

Vad har Eric fått på sitt rum istället för byrån.

Ha en trevlig kväll och pössa lite på göbben!!

2010-01-02 @ 18:03:36
Postat av: Lina

Tack för idag.. mkt trevligt! ...och Vide gillade sin skötbädd jättemkt!

När ska vi ses igen? Kram

2010-01-02 @ 21:30:49
Postat av: Nikita- mamma till Albin

va fint de blev =) ja älskar dom där krukorna!

2010-01-03 @ 08:18:43
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0