Hopp och skutt

Idag var vi som sagt på drakborgen! Eric sprang som en tok och jag och Linda försökte hänga med så gott vi kunde ;) Jag gjorde illa handleden lite, har haft problem länge med den och värker om jag böjer den. Men men det går väl säkert inte att göra så mkt åt det skulle jag tro.

Eric fick välja om han ville äta på donken eller pannkaka som sagt. Och det blev till min förvåning pannkaka! 5 st dessutom. Han har inte alltid varit så förtjust i det. Men sist vi var där åt han flera stycken oxå!

Sen begav vi oss till Birsta City. Efter lite vagndragning så somnade gossen. Då käkade vi och kollade runt i en del affärer. Fick med mig lite hem i alla fall; leggings, mamma-vitamin-tabl, barbapappa gossedjur + mössa till Eric. Har kameran nere så bild kommer vid senare tillfälle.

Linda dokumenterade med lite bilder:
http://liensa.blogg.se/2010/january/lek-shopping.html

Nu på eftermiddagen lagade jag god kyckling"gryta", vilket resulterade i två matlådor oxå. Perfekt! Nu tittar Eric på Shrek 2 innan det blir läggdags.

Imorgon är det dags för UL! Spännande!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja hon har hur långa som helst!! Var jättesvårt att måla dem hehe =)



Åh vad spännande med ul imorn, du får lov och blogga imorn kväll då! =) Hoppas det går bra. kram

2010-01-31 @ 21:40:52
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0