Lyxigt!

Igår var vi på bio, såg Snabba Cash. Jag hade nog lite för höga förväntningar! Den va inte SÅ bra som jag trodde. Tyckte inte M heller. Vissa Johan Falk filmer är lite bättre faktiskt! Men tydligen ska det komma en tvåa, så hoppas den är bra! Slutet var lite dåligt tycker jag, men i deras bransch är det väl bra att dom visar hur det kan gå. Men jag ville ju att det skulle gå bra, är ju bara film ;)

Idag har Eric och jag varit på kalas! Hans första kalas hos en dagiskompis, som fyllde 3 år! Det var roligt, grabbarna sprang runt och härjade i 2 h, i 5 min satt dom väl still och fikade ;)

Själv ska jag lyxa till det med bio idag igen, även Bite line innan! Lyxigt! Ska gå med Linda och Emma, minns inte vad filmen hette, men det var väl kanske en kärleks/komedi eller nåt.

Pratade med Ingalill för en stund sedan. Och då berättade hon att Eric skulle få följa med dom till stugan nästa helg. Alltså hela helgen! LYX!!! Det är till sommarstugan, fast går att vara där vintertid. Hoppas det går bra, annars är det bara att åka in till stan igen =) Men då får vi sovmorgon två dagar, wiiiie =D Och även då ska vi gå på bio! Passar på att ta supé då!

Nu vill Eric ha lite vatten, så jag ska lätta från soffan!

Eric gillade granen som fanns på Bite line, december någon gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

endast 2 år och redan på dagiskalas,

vad månde bliva av den partynissen

hihi

2010-01-16 @ 19:39:59
Postat av: Mattias

hej vilken fin blogg, är allt bra med dig idag? =)

2010-01-16 @ 19:48:45
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att Eric är borta samma helg som jag är borta!

Kram mormor

2010-01-16 @ 19:49:43
Postat av: jenny

jag vill också se snabba cash, jag har riktgit höga förväntningar eftersom att alla pratar om den, haha. kanske inte ska ha de då =/

2010-01-16 @ 20:00:26
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Ylva

Haj sötis!

Titta in på min blogg och skriv gärna en liten kommenatr oxå:) Följ mej med bloglovin så följer jag dej:)<33

'

Ha det bäst Ylva<33:)

2010-01-16 @ 20:07:50
URL: http://ylvasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0