Write

Eric somnade faktiskt runt 20 igår! Härligt. Dom hade väckt honom igår och även idag på dagis efter 1 h. Så längre får han inte sova. Kanske går till sig snart så läggningen blir lättare! Ikväll är han nog trött, fast ingen rutinkväll. Grabbarna är och kollar på hockey. Får se när dom kommer hem, inte senare än 20 tyckte jag.

Lagade jättegod mat idag, kyckling/creme fr. fetaost soltorkade tomater och ris! Blev även över till en låda för morgondagen. Har varit så duktig och haft låda hela veckan! Mina kollegor likaså ;) Ingen som är speciellt sugen att gå ut i kylan och handla mat!

Imorgon ska jag dejta Sara, Emmy och Eric kanske hänger på. Det blir donken-käk =)

På fredag ska jag och M se Snabba Cash (!!!) LÄNGTAR! Eric ska vara hos mamma medans. Tänkte egentligen utnyttja barnvaktstillfället av pappa och Ingalill, men jag måste ändå upp och jobba tidigt på lördag så vi tar det en annan helg. Då ska vi även äta, fick ju biosupé. Och soooova ut på morgonen! M förstod inte varför vi inte kunde ta det nu lika gärna, såklart det han som ändå sover ut nästan varje morgon =P Jag vill inte ha barnvakt om jag ändå måste kliva upp 06.30!

Ska kika vad som händer i TV-världen ikväll. Kanske något nytt som börjar =)

Hoppas ni får en trevlig onsdags-kväll!

Eric och Walle, kanske sen när Walle fyllde år el tidigare


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas Snabba Cash är bra :)

2010-01-13 @ 19:51:00
URL: http://mbym.blogg.se/
Postat av: -c-

Hej! Dem var rätt dyra. 800kr/st. Men då jag letat fast aldig funnit liknande så var jag tvungen att slå till ;) Dem är stadiga och i bra skick iaf. Jag gillar dem massvis men gaveln hade gärna kunnat vare liiite högre. Det ser så puttefjantigt ut då sängen är fullt utdragen. Svårt att hitta rätt höjd på gaveln. En del sängar har alldeles för hög gavel tycker jag =)



Jag vill se bild på er. Var hittar man den? Ska se om jag hittar någon kategori till höger eller vänster först =)

2010-01-13 @ 20:11:47
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -c-

Nu har jag hittat en kategori där sängen fanns ;) Erics är finare än mina barns sängar tycker jag. Hans gavlar är ju helt perfekta! =)

2010-01-13 @ 20:18:45
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: malin

Ja du är en koftis-tjej =) I Birsta hittade jag 2 st xs och 1st small. Men titta i stan, den kan nog finnas kvar. =) Och den är mycket finare i verkligheten!=)



2010-01-14 @ 17:25:54
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

fina killar på bilden!!



inte är det väl lotta som söker en kofta?:)



hyllorna är fyllda med koftor.........

2010-01-14 @ 19:56:33
Postat av: Elin

hej hej! Hoppas allt är bra med dej?

Hörde att ni väntar smått igen? Grattis!

När har du BF?



Kram!

2010-01-15 @ 09:14:34
URL: http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym



haha, ja det var synd att du inte gillade den.

Men jag gllar den :) Hehe

Det kan ju liksom inte sluta på ett "bra" sätt :P tanke på av de sysslade med..

Näh men vi få se vad film nr två har att erbjuda kanske blir det bättre då :)

Fast som jag har fattat så kommer inte JV vara med :( och det suger ju..



2010-01-16 @ 11:52:47
URL: http://jaahanna.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Jo bara bra med mej oxå:) Växer så det knakar känns det som:D

Men vad härligt med en sommar bebis då:) jag har FB i maj så vi ligger ganska nära ändå!

När har ni RUL? Ska du ta reda på könet?



Kram

2010-01-16 @ 16:26:23
URL: http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0