Nora

Men ååh, visste att jag skrivit ett inlägg men nu såg jag att det inte var publicerat. Så ja, ni kan ju läsa i efterhand ;) Skrev det i fredagsmorse men hade nog inte skrivit klart innan jag avbröts av nånting...

Man har faktiskt vant sig lite nu med att inte få sova bra. Man är nästan tröttare om man sovit för mycket! Tänk om killarna kunde vara lika ;P Men det känns omöjligt!

Vi har i alla fall kommit fram till att lillasyster ska heta Nora! Papperet är dock inte underskrivet och inskickat ännu så man vet ju inte om det ändras ;)

Idag ska kanske Hanna och Malin komma hit en sväng. Har inte träffat Malin på ett tag men Hanna har varit här och träffat Nora. Sen i em ska jag till Catta och äta tacos! Sen ska hon till Spanien så då ses vi inte på över en vecka. Så skönt att ha någon som bor nära med barn i samma ålder som man bara kan svänga förbi utan att alltid planera =) Kul att Norah och Eric går på samma dagis oxå. Vår Nora får bli lilla Nora i guess ;)

Själv ska jag väl småstäda lite nu, måste få in städrutiner nu när inte svärmor är här längre ;) Fast så mycket som hon orkar greja och dona varje dag kommer jag nog aldrig orka göra ;) Städningen är iofs ganska ok, värre med matlagningen! Det är det tråkigaste jag vet! Och Eric har väl ätit korv och makaroner hela veckan =/ Vilket han är nöjd över!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

skönt att höra att det är fler än jag som låter ungen äta korv och mackaroner lunch & middag i en vecka typ, haha!

2010-07-26 @ 09:47:23
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Anonym

haha du glömde fiskbullarna

2010-07-26 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0