Slutspurten

Igår var jag hos BM, det var då 2 v kvar till BF. Allt såg bra ut. Hjärtslag på ungefär 128 och urinprov + blodtryck och så var bra! Det enda är väl att jag har ont i bäckenet (eller vad det nu är). Ingen aning om det är foglossning för det vet jag inte hur det ska kännas. Men jag har jättesvårt att vända mig i sängen när jag ska sova. En natt gick det inte alls så jag fick sitta i soffan och sova, vilket inte går så bra. Och all övrig tid så gör det lite ont beroende på vad jag gör.

Har ju varit själv med Eric i 2 v men nu har M kommit hem från Libanon så då får jag lite avlastning! Nästa torsdag kommer Ms mamma hit så då är det i alla fall fritt fram att föda utan krångel med att lämna Eric nånstans =) Så det känns skönt. Innan dess blir det nog inget! Går säkert över någon dag, men inte lika mycket som sist tror jag (6 dagar).

Har ju varit väldigt snål med magbilder. Och jag har faktiskt inte knäppt så många heller.

Men här ser ni en bild som togs på jobbet i början på Juni ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0