Mitt i veckan

Dagarna går fort! På fredag åker jag till Sthlm efter lunch, ska bli SÅ kul att få träffa Tulay. Va alldeles för längesen! Skittråkigt att dom bor där nere juu!

Eric såg skidorna som låg i bilen idag efter dagis. Så vi fick åka lite fram och tillbaka här utanför innan vi gick in. Han ville inte äta utan åka mera ;) Men efter någon vända fick jag med honom in. Vi åker nog till stugan med pappa och Inga-lill efter att vi kommit hem från Libanon. Får hoppas att snön finns kvar där då! I så fall blir det nog slalomprämiär för lilleman. Då har vi avklarat, skridskor, längd och slalom för i år =) Låter ju riktigt sportigt för en rätt oaktiverad familj som oss ;P Hehe ca en gång av varje räknas väl!

Magen rör sig ganska mkt på kvällarna nu.. Skrev väl kanske inte det här, men nästa fredag har vi bokat köns-UL i Göteborg. Då ska vi äntligen få veta vad det är för filur som gömmer sig där inne! Själv tror jag fortfarande stenhårt på en pojke, 90% i alla fall. Jag har bokat 3/4D men får se om jag ändrar till vanligt 2D.. Dom kunde göra 3/4D från v 22 men barnet är ju inte så stort då så jag vet inte om det blir så bra.. Iofs kommer jag vara i v 25, men det är ju ändå en väldigt liten prick där inne! Dom hade även tid i April samma dag som vi åker hem från gbg igen, då är jag i v 28 tror jag.. Men jag vill ju veta så fort som möjligt ;)

Nu blir det lite TV innan läggdags!

Skönt det är nu när asfalten början komma fram på vägarna, hoppas mycket av snön har försvunnit när vi kommer hem i April igen!

Har inte så många nya bilder att bjuda på..
Men såhär såg det ut någon gång i Mars -09. Alltså rätt mkt snö även då! 

Lilla älskling ♥ Ett år går så fort!

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

Hej!

Jag ska försöka hjälpa dig så gott d går =)

Klicka på "get widget" under min bebiskoll på bloggen. Fyll i uppgifterna om dig o bebis. Klicka på "get widget" Den koden du får upp där kopierar du o lägger in på design -> kodmallar o klistra in koden där du vill ha widgeten på sidan.



2010-03-11 @ 09:51:22
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att han gillar skidorna

kom ihåg att jag hämtar på dagis på fredag!!

2010-03-12 @ 00:03:46
Postat av: Jessica Bergström

Men hallå, då vill jag nog se en bild på magen innan jag ska tro på det!!!



Vilken vecka är du i nu?

2010-03-12 @ 07:24:10
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

Leta efter nått liknande detta --> <div class="navheader">Sök i bloggen</div>

<form action="${AppUrl}index.bd?fa=search.do" name="search" method="post">

<input type="hidden" name="bl_id" value="${BlogID}" />

<input type="text" name="criteria" value="" size="12" maxlength="128" />

<input type="submit" value="Sök" />

</form>

Klistra in koden under så kommer bebiskollen hamna under "sök i bloggen"



Fixar du inte d så kan du maila hela kodmallen till mig så kan jag lägga in den o skicka tillbaka så bara byter du ut hela mallen.

2010-03-12 @ 09:37:10
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Jessica Bergström

så farligt tror jag faktiskt INTE att det är! Jag var ju långt i från smal jag heller när jag blev gravid, hade tom 3 kg kvar från graviditeten med Axel... Men denna gång ska jag gå ner fortare. Det har jag bestäm!!

2010-03-12 @ 20:43:55
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0