Snygga Jeans

Vad härligt det är att kliva utanför dörren på morgen nu och se solen skina! Fåglarna kvittrade även i trädet utanför imorse! Då känns det genast lite lättare att gå till jobbet =) Att det dessutom fortfarande är ljust när man slutar gör ju saken ännu bättre.

Vi åkte till stan en sväng efter dagis. M köpte spindelmannenvantar (vet inte vart dom gamla är) och ett par snygga jeans till Eric. Dom åt kebab.. Sen hyrde vi film och Eric fick lite lördagsgodis i förväg. Efter stadsturen blev det en snabbis till mamma och säga hej.

Nu hoppas jag att Eric vill sova inom en timme så kan vi se film, jag har köpt varsin glass till oss oxå. Daimstrut till mig och Puck till M!

Själv har jag inte ätit någon middag, så jag funderar på att ta 2 mackor med oboy nu. Åt donken till lunch idag + en geisha size big som jag tryckte i mig strax efter ;P Så jag har inte varit SÅ hungrig!

Jeansen satt riktigt snyggt på, fina fickor. Fast syns bättre i verkligheten


Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

Å snygga :)



Ja jag tror att vi blir nöjda, det kändes bra i dag när jag beställde den iaf :) i början av maj ska vi få den, när får ni eran? ja det vore jätte kul att träffas något sedan när småttingarna kommit :) kommer ju inte vara så långt emellan dem :)

2010-03-05 @ 21:22:57
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

jag det är ju skönt att ha den hemma om de vill kika ut lite tidigare (önsketänkande iaf... ;) Sen tänkte jag gå med axel till och från dagis med den så han får vänja sig vid den :)

2010-03-06 @ 09:14:37
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0