Tired

Varit jättetrött idag!

Så lite som jag sov i lördagsnatt var det längesen jag sov ;) Lilla Vide var nattgäst till Eric! Det gick jättebra allting men vid 00.20 så vaknade han till och kunde inte riktigt komma till ro. Vaknade av minsta lilla, så inte förrän efter ca 1,5 h kunde han somna riktigt. Fast då kunde inte jag sova, vågade inte röra mig alltför mkt ;) Han sov i Erics spjälsäng och jag låg bredvid i Erics andra säng. Först låg jag inne med Eric i vår säng men efter att Vide inte kunde somna där på natten fick jag ligga bredvid. Ville ju inte låta han gråta så mkt heller så Eric skulle vakna. Eric sov utan att vakna till ca 05-06 då skrek han till lite i sömnen, tur att ingen av dom väckte varandra i alla fall. M jobbade natt så han var väl inte hemma förrän vid 04 ungefär. Men i övrigt gick allt jättebra =) Riktigt duktig på att äta och glad hela tiden!

Det var väl lite jobbigt med stormagen eftersom jag inte kan röra mig hur som helst utan att få ont i bäckenet. Men nu har jag ju fått en påminnelse om vad som komma skall förmodligen ;)

På söndagen åkte jag med Eric till mamma och lämnade honom + morsdagspresent. Sen vidare med Vide till Lina. Efter det hämtade jag upp Malin och vi åkte till Hannah! Malin sminkade oss och Fredde fotade bilder till Malins portfolio. Hon har blivit jätteduktig på att sminka =)

Efter sminkningen åkte jag hem. Fick morsdagspresent, två digitala fotoramar! Ska väl se om man tar tag i det snart och fixar till några bilder. Så det var snällt av mina darlings ♥ Sen fick jag vila ett bra tag medans grabbarna var ute och fixade, klippte gräs och fortsatte klippa ena busken mot grannen som måste halveras nästan.

Min sovning resulterade i att jag inte kunde somna på kvällen såklart, somnade inte förrän vid 24 kanske! Därför jag varit så trött idag! Ska hoppa i säng innan 22 tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0