Vad ska hon heta?

Ja snart har man problemet med namn igen. Ska försöka hitta ett lite tidigare den här gången ;) Och som förhoppningsvis känns bra för båda! Men det är svårt! Jag har typ 100 namn men M säger mest nej till allt =P

Finns ju hur många fina tjejnamn som helst!!

Några:

Allie Alia Alva Alice Alma
Celine
Ellie Ebba Elise Ella Elma Enya Emya
Freja
Julia
Kelly Kelise Kira
Linn Linnea Leona Lois
Maja Milia Minna Mica Miranda Meja Milly
Nora 
Selma Signe
Tuva Tilja
 
Det enda (nästan) M har sagt, som inte fanns med på min lista från början är Emelie.. Det funkar ju men man vet så många i sin egen ålder som heter det. Fast ja, så ska jag väl inte säga heller. Eric finns det ju ännu fler man vet om =P Men jag känner mer för nåt annat..

Det svåra nu är ju att M bara säger nej till allt + att jag tycker att det finns så många att välja mellan.

Jakten fortsätter!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tilja var fint!

2010-05-08 @ 13:38:35
URL: http://www.liensa.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica Bergström

Oj vad många du hade :) jag har fortfarande inga typ. tycker de är skit svårt! Blir galen snart, får nästan panik :) haha!

2010-05-08 @ 18:09:40
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Tulay

Eric och Meja passar bra ihop tycker jag.

2010-05-08 @ 18:15:04
Postat av: Sara

haha..ja visst är det svårt?! Philip var ju namnlös bra länge, innan vi enades. Och först visste jag inte om jag var nöjd med namnet heller, men man vänjer sig ju--ja DU vet;)



Eric och Noomi då??

Hade jag fått en till flicka skulle jag nog velat att hon hette Noomi, men eftersom det är färdigproducerat här, så kan du "få" ta det,hehe =P



Måste som sagt var ses snart. Men just nu är det mkt nattjobb, och jag är som en zombie....På måndag är jag ledig iaf...och på Fredag =)

Kram kram

2010-05-08 @ 19:17:19
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: hannah

sam tycker Signe om han måste välja men mest av allt tycker han "flöjt" är finaste namnet, haha!



Jag tycker Kelly eller Kira.



Fredde tycker Celine :-D

2010-05-08 @ 20:31:27
Postat av: Lotta

Kent sa nej till alla namn han med. Men de funkade endå.

Hade vi fått en tjej skulle hon fått heta Tyra-Lynne.

Fast man vet ju aldrig...

Ni hittar säkert på nått fint när ni ser eran lillsessa!

Kram!

2010-05-08 @ 22:23:59
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eric och Nora låter fint

eller

Eric och Minna

Lycka till fr Skogsmulle

2010-05-09 @ 14:49:08
Postat av: pinglan

Jag röstar på Nora, men det är bara för att jag valde det namnet till mig själv när jag reggade mig som muslim i Libyen :) Fast Noura heter då jag.

2010-05-09 @ 18:59:16
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Absolut inte Emelie, och du vet varför...; )

Minna var finast. Tilja var också jättefint, men

lite lika Ilja.

Nora är fint, men lätt att rimma på.

Kram Lisa fisa

2010-05-09 @ 19:56:07
Postat av: Mikaela

Jag tycker att Ebba är hur sött som helst sen tycker jag även Meja, Selma och Nora är fina namn. kram

2010-05-10 @ 19:46:00
URL: http://mikaan.bloggagratis.se/
Postat av: Sandra

namn är skit svårt tycker jag. Men några namn som jag tycker är jätte fina är Nellie, Mira, Minna, Elwira (såklart), Tyra, Ellen, Nova och Freja :)



Men det är svårt, särskilt när killarna bara säger NEJ och inte kommer med ngr egna förslag :p Men faktiskt så har Daniel i slutänden bestämt både Wilmer och Elwira fast jag har då gett han två alternativ av de namnen som vi var hyfsat överens om :p Haha På Elwira hade vi Elwira el Ellen :)

/Kram

2010-05-11 @ 15:03:58
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0