101010

Gårdagens datum och jag fyllde 25 år! Har fått fina och bra presenter, mest presentkort. Så nu kan det vara kul att gå på birsta igen ;) Och nu när jag tänker på det så var det himla längesen jag var där!

Och Nora blev 3 månader i onsdags, lillpluttan! Love so much ♥

Älskar min lilla Eric oxå, han och Norah pussade och kramade varandra idag när dom skulle säga hej då. Varit där hela eftermiddagen, ätit tacos! Norah var hans tjej och dom skulle gifta sig när dom blir stor, kommer bli snygga barn det ;) Sen när vi åkte hem frågade M i bilen om Eric ville åka till Libanon med honom "Nää, jag vill åka hem", haha!

Nu ska jag hoppa i säng.. Nora har sovit lite sämre senaste nätterna, hon hade ju börjat sova till 02-03 innan hon äter men kan nu vakna vid 00-01.. Damn! Man vill ju att det ska gå åt andra hållet ju äldre hon blir ;)

Ja men just ja! Var ju på personalfest i fredags, trevligt! Och det hade gått rätt bra för mamma med Eric och Nora. Skönt! Bra att hon tar flaska om det skulle behövas. Men jag ska amma ett tag till har jag tänkt.

Nä sängen var det! Imorgon är det mamma-barngympa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, gick det rätt bra i fredags. Jag var jättenöjd att första barnet sov kl 19 och andra barnet sov kl 20. Tyckte det gick så bra och sen sov de i var sitt rum tills jag for, Var nästan lite stolt att det gick så bra:)

2010-10-12 @ 07:50:07
Postat av: Jessica Bergström

Tillväxtperiod. Det hade iaf både Axel och Freja vid 3 månader :)

2010-10-12 @ 07:53:59
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Lotta

GRATTIS i efterskott!

Men du vet ju vart du har barna nu på nätterna, tänk sedan när är ute och ränner.

Ha de underbart!

2010-10-13 @ 15:03:22
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0