Keep on blogging

Linda pickar på mig i FB-chatten.. "BLOGGA!"... Jaja =P

Ok mamma, det gick ju faktiskt riktigt bra! Kul då kan jag boka in en sak i november oxå med dig ;) hoho..

Det blev lite annorlunda med amningen igår, ammade både 16 18 och sen strax efter 20 och då vaknade hon vid 03.15 sen. Bra! Idag åt hon bara 12.45 sen inte förrän strax efter 17 och nu på kvällen 19.30 så vi får se hur natten blir.

Var på mammabarngympa idag, känner av lite i bäckenet men annars gick det bra. Men måste SLUTAAAAA med gosaaakeeeeer annars är ju träningen ingen idé och man blir bara less att inget händer. Jag vill inte träna i onödan utan reslutat. Och resultat blir det icke med mina matvanor!

Har faktiskt en hel del jag skulle kunna blogga om men fingrarna vill inte riktigt, och kameran orkar inte lägga in bilder på datorn säger den ;)

Så hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!

Snubblade in på din blogg och såg att du går på mammagympa.

Vart går du på den ?

2010-10-13 @ 20:21:29
Postat av: Lotta

På EGO! =)

2010-10-13 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0