Biggest Loser Sverige

Tänkte försöka hänga med på måndagarna! Kanske man kan bli lite peppad på riktigt =)

Jag har liiite svårt att tänka rätt när jag väl har en godsak framför näsan =P Just då tänker jag mer att "ja, men jag får väl se ut såhär då" eller "ja men så tjock är jag inte". Haha.. sen när man vill ta på sig vissa kläder så står man där och svär igen!

Jag är sockerberoende! Och jag har inte riktigt hittat den rätta motivationen än. Nu har jag inte tänkt att banta medans jag ammar, men för det kan man ju äta nyttigare och skippa skräpmat/godsaker så gott det går. Lördagsgodis är ju bra, men inte ens det håller jag för tillfället.

Bla bla bla... vi får väl se vad som händer!

Ska försöka att träna i alla fall tre dagar i veckan, oftast när jag lämnat på dagis så man har det gjort direkt på morgonen. Men man ska ju röra på sig VARJE dag. Och det har ju dom flesta möjlighet till, bara det att orken och viljan måste infinna sig.

Heja heja......... gäsp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Efter ett tag så vänjer kroppen sig och VILL röra på sig. Så kämpa på några ggr så ger det med sig :-)

Tääänk va duktig du kommer känna dig sen!



Heja heja!

2010-09-07 @ 13:20:47
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0