Ersättning

Idag fick Nora smaka lite ersättning för första gången. Nästa fredag ska jag på personalfest så hon kommer behöva äta en gång när jag är borta vid 19. Orkar inte pumpa ut och hålla på för ett tillfälle. Så nu har jag provat, och hon drack! Duktigt =) Ska prova en kväll till så att hon får det hela målet inför natten. Nu fick hon bara dricka lite sen ammade jag..

En annan sak, hon hade lite blod i bajset idag.. Ringde sjukvårdupplysningen men dom kunde inte riktigt säga varför. Så länge hon verkade frisk och pigg som vanligt kunde jag avvakta. Får se hur det ser ut nästa gång hon bajsar. Tycker hon har haft lite svårare att bajsa nu senaste 2-3 dagarna.. Och häromnatten sov hon inte så bra, hon brukar ju alltid äta vid 02 ungefär på natten. Men då åt hon redan 23.45, hon verkade ha tjorvigt med magen, och det fortsatt ett tag den natten. Får se hur det blir inatt!

Annars går allt fortfarande väldigt bra. Helt galet att hon blir TRE månader nästa vecka (!) Hon har inte fått några riktiga rutiner än, förutom med maten iofs. Äter fortfarande var tredje timme ungefär. Sen sover hon lite nu och då på dagarna.  

Min stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0