Facebook-förbud (!)

Yes! Har hur mycket som helst att göra här hemma, köket och i princip resterande 5 rum ser inte ut som det ska riktigt. Varför vet jag inte, det var ju tip top för en vecka sen?! Helt sjukt hur saker kan flyga runt och hamna på fel ställen!

Tänkte att jag inte får logga in på Facebook förrän jag har gjort lite nytta här hemma. Men då hamnade jag här istället ;) Ska snart börja röra på mig!

Igår åkte jag och kidsen med Linda till Birsta. Käkade på donken och gick runt en snabbis bara. Gick in på lekplaneten, Eric kikade på saker som han önskar sig när han fyller år =) Men han fick en liten legogubbe oxå. Till Nora köpte jag ett babygym som "står". Som kan ändras i takt med att hon växer. Funkade perfekt att ställa framför babysittern oxå!

279 kr tyckte jag var bra pris!


Träffade även Jessica med familj! Eric kände igen Axel lite, "det är ju han"! Dom har ju bara träffats 3 ggr så inte så lätt att komma ihåg namnet =)

Eric och Axel när vi var hemma hos dom sist


Shit, nu har jag hållt på med det här inlägget hela morgonen. Varvat med massa annat, men inte har jag hunnit börja städa! Vilket jag måste göra NU!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

Tror inte att Axel kom i håg Erics namn heller :) hihi! Men de verkar ju komma ihåg varandra iaf :)

2010-09-29 @ 10:49:21
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Frida

Kanske vi ska ses snart igen? :) Saknade dig förresten på Ego imorse Lotta! ;)

Kramar

2010-09-29 @ 13:04:46
URL: http://fridasjostrom.blogg.se/
Postat av: Tess

åh ett sånt där babygym verkar ju skitbra, o billigt tyckte jag ;)

2010-09-29 @ 13:35:47
URL: http://honkallastess.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte ge dropparna igen om magen spökar

2010-09-30 @ 07:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0