Mörkret faller

Ögonen börjar blir trötta nu känner jag. Bar precis ner Nora som somnade här uppe i babysittern förut. Hon somnar oftast i farten som Eric oxå gjorde. Dumt att det blir en vana.. Men allt som man "gjorde fel" förra gången är det svårt att ändra på. Känns som att hon bara tjorvar om man lägger henne i sängen, ser ut som att det är magen. Men hon har nog bara svårt att somna in av sig själv..

Idag har inte satt foten utanför dörren. Städat lite på förmiddagen. Eric fick åka med mormor till deltat och promenera vid vattnet. Sen ville han följa med henne hem så då blev det så. Pappa och Ingalill kom hit och fikade och fick gosa med Nora lite. Och hon charmade dom såklart =) Pratade på hur mycket som helst, så söt!

Eric kom hem på eftermiddagen strax innan det blev mat. Sen hann han med lite lek + lördagsgodis/ostkrokar vid TVn innan han slocknade i fotöljen. Har börjat vara utan blöja hemma, det går sådär. Lite pölar att torka och bajs i kalsongerna.. Men den här gången ska jag kämpa på! Kissade på pottan 2 ggr sen han kom hem från mormor, men han säger inte till själv när han är nödig än.

Tidigare idag satt jag även upp några tavlor med kort jag framkallat. Ska ta kort så ni får se, blev jättefint! Skönt att det börjar komma upp lite på väggarna, har ju bara dröjt 3 år ;)

Nu ska jag hoppa i säng, natti natt!

Kärlek





Kommentarer
Postat av: Anonym

fina syskonkort!! Kram

2010-09-18 @ 23:07:56
Postat av: Linda

Superfina kort!! :)

2010-09-19 @ 10:02:31
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Vilka sötisar! Hoppas ni haft en skön helg.

2010-09-19 @ 16:27:18
URL: http://www.kidelin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0