Sista dagen

På denna vecka, som så många andra svischat förbi!

Eric sitter och degar lite och Nora sover i gungan. Natten var inte den bästa. Eric somnade 19 och sen vaknade han till flera gånger och hostade som tusan och fick nästan panik och hade ont. Fick lägga över honom i min säng. Nora sov uppe i gungan till 22-23, hade ätit vid 18 och jag tänkte väcka henne och ta på pyjamas och amma vid 20. Men när Eric vaknade så mycket så lät jag henne sova vidare. Hon fick sen ligga i vagnen i hennes blivande rum.. Men sen tog jag in henne oxå. Dom vaknade några gånger var och jag låg i mitten och försökte sova..

Men men! Man tar sig upp ändå! M åkte till Göteborg eller Malmö igår och ska vidare till Libanon som det ser ut. Då blir jag själv i ca 2 v. Jag kände inte för att åka, blir mer jobbigt än semester tror jag. Jag vill åka och bo på hotell med all incl. så man får en "riktig" semester.. Har inget pass till Nora än heller. Men ska fixa det ifall vi drar iväg nånstans.

Idag ska Eric få vara med mormor en stund, skogspromenad. Hon tyckte att jag oxå skulle ta en prommis. Får väl se, ska städa i alla fall. Lär säkert träffa Catta en sväng!

Har även lite tidningar att läsa.. Man hinner inte ens kika i en innan nästa kommer! Prenumererar på MAMA och Vi Föräldrar just nu.. Blir lite to much att läsa! Just ja, Veckor Revyn kommer oxå snart.. Man nappar ju på olika erbjudanden och nu var det en klocka jag ville ha =P

Nä! Dags att avsluta.. Hears!

Happy kidz! ♥

Kommentarer
Postat av: EB

Nej tidningar hinner man aldrig med

själv har jag precis som du en hög som bara växer och inte hinner man läsa

sen blir det att kasta dem istället.

Du kan ju avsluta ngn prenumeration då de nr du tecknat dig för har passerat

2010-09-05 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0