Home sweet home

Nu är jag hemma igen, Nora somnade i vagnen på väg hem. Bor ju bara över gatan (en liten bit ändå) så det är smidigt att ta sig hem nu.

M hämtade Eric och Nora när han slutade. Va ju lite typiskt att jag blev barnfri när jag hade 2 andra att vara med ;) Men det gick bra, jag och Norah vilade i soffan medans Emilé fick äta glass! Catta kom hem vid 18 och hade då hämtat upp min Nora på vägen igen. (Nora är min, och Norah är Cattas, fast vi brukar kalla min Nora för lill-Nora och ibland blir det stora Norah. Eric brukar säga stora Noran) =)

Var ju faktiskt ett himla bra tag sen som jag bloggade regelbundet, så viss "info" får väl komma eftersom. Jag bara skriver nu.. Men jag och M har flyttat ifrån varandra så Eric sover hos oss varannan vecka. Men vi träffas under veckorna lite då och då i alla fall, så han är inte helt avskärmad från en av oss i en hel vecka.

Får se om jag orkar hålla mig vaken till Big Brother! Man fastnar ju lätt här vid datorn på kvällskvisten!

Älsklingaaaaar ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka finingar till barnbarn jag har!!!!!!!!

2011-02-23 @ 21:31:08
Postat av: Linda

åååh sötnosarna då! vilka fina bilder! :) får boka in en dejt, var länge sen jag träffade dom nu!

2011-02-24 @ 08:20:56
URL: http://www.lindzan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Såå söta!! Ha så roligt ikväll :)

Kraam

2011-02-26 @ 11:40:13
URL: http://jaahanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0