Sjukt less (!)

Jag kan inte prata normalt, min röst är helt paj.. Har inte så ont i halsen längre och inte lika mkt hosta. Men det är riktigt irriterande att inte kunna prata!! Och idag kommer Eric, kommer inte kunna läsa nån bok ikväll i alla fall, och inga tillsägelser ;)

Helgen var trevlig. Var på inflyttningsfest i lördags då, hade jättekul! Och mycket dans blev det ute på Oscar. Nästa planerade utgång är 2 April, då ska Hanna ha birthdayparty =) Mamma sov här, Nora var lite tjorvig och vaknade en del. Som vanligt då! Samlar kraft för att orka ta några skriknätter snarast!

På onsdag ser det ut som att vi åker till gbg! Då blir det 1-årskalas för lilla Mila på lördag. Och ska bli kul att träffa alla, kolla Hannans bebismage och hoppas på att jag kan få mitt hår fixat av Hala! Måste kolla upp det!

Har inga planer idag, får se vad som händer när Eric kommit. Har slängt i en tvätt i alla fall. Ska försöka vila rösten så gott det går. Skulle behöva köpa honung som jag glömde igår såklart!

Nu ska jag läsa lite bloggar och facebooka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får improvisera med tecken till Eric.

Två skyltar, en med ja och en med nej.............

2011-02-28 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0