Down

Även andra veckan gick det nedåt på vågen! Ca 1-1,3 kg, vågen visar ju lite olika när man ställer sig. Jag hade då frossat i massor på lördagen och skippat morgonpromenad i 3 dagar (!) Träning överhuvudtaget. Tulay och kidsen var ju här från sthlm så då drog vi på stort ;) GOTT!

Den här veckan blir lite lika, promenad mån-tors och tränat 2 em. Imorgon åker vi till gbg och blir där över helgen. Så mat och träning kommer bli lidande en del. Men men, man måste ju leva oxå! Fast jag ska inte vräka i mig ;)

Känner mig faktiskt rätt på G fortfarande fast jag är inne på 3e veckan! Brukar ju kunna vara less vid det här laget. Men det handlar mycket om inställningen, om man har bestämt sig eller inte. Jag känner lite att det är nu eller aldrig. Jag får njuta mer nästa sommar när jag förhoppningsvis är så fit som jag vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0