Not much

Eric har svårt att somna idag, måste vara lite övertrött. Nora somnade fort däremot, hon kan man behöva ligga med rätt länge ibland. Dålig ovana som måste bort snarast!

Idag har det inte hänt så mycket. Skulla ha packat men inte kommit mig för än. Fast nu ska vi ju bara vara borta några dagar så det ska väl inte vara så svårt! Jag ska i alla fall fixa håret på måndag hos Hala! Skööönt!

Och om 2 veckor fyller Nora 1 år, känns helt galet! Det här året har bara svischat förbi tycker jag. Så ska väl fundera på kalasdag och vad hon kan tänkas önska sig kanske =)

Hör att Eric ligger och läser i sängen, han ville att jag skulle ligga där med honom en stund så ska göra det så han somnar snart!

Hej svejs!

Barnen i full fart


Blivande DJ?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa DJ Nora tycker jag låter bra! :)

2011-06-23 @ 07:53:38
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0