Första sovkompisen

Inatt har Èmile sov här för första gången. Eric hade sovit lite på dagen men Èmile somnade nog vid 20.30 i alla fall och Eric vid 21. La Nora i Erics säng för boysen ville sova med mig. Nora vaknade nån gång så jag kunde inte sova, fick en flaska vid 24. Sen vaknde hon mer så vid 02 bytte jag säng med henne och Eric för att slippa springa emellan. Då kunde hon inte somna så fick gå upp och gunga i babysittern vid soffan. Till slut fick hon välling igen och somnade i sängen. Èmile gick upp och kissade en gång inatt annars sov han. Själv sov man inte mkt eftersom alla aktiviteter hände olika tider =P

Vid 05.50 vaknade Eric, jag satt på tvn men när jag märkte vad klockan var stängde jag ;) Han ville ha en macka och fick den i sängen, han somnade om! YES tänkte jag eftersom dom andra två sov. Men nä då vaknade Nora och skulle bajsa. Och Èmile kom upp en stund senare.. Eric sover fortfarande han.

Idag åker vi till Göteborg! Hoppas bilresan går bra med båda, Eric är det ju inga problem med. Med Nora får vi se. Hoppas hon kan sova ok i alla fall.. Kommer väl fram inatt någon gång.

Ska lämna grabbarna på dagis vid 9 sen blir det packning och städning som gäller! Ska se Big Brother-avsnittet från igår oxå tänkte jag.

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0