Götet

Resan ner gick bra! Eric somnade vid 17 kanske sen sov han nästan hela resan, Nora oxå. Vi kom fram vid 01 och då åt vi lite. Sen var det svårare för barnen att somna, när man själv ville. Men tillslut så!

Idag har jag och Eric varit hos faster Hala och fixat håret. Eric klippte sig och fick röd färg. Han var jätteduktig där och lekte medans hon fixade mig. Blev ljusa slingor igen, skönt att slippa utväxten ett tag!

Sen åt vi lunch på donken, köpte paket till Mila och tog en sväng på Ica. Lättsamt när det bara var jag och Eric!

Blir nog bara hemma här hos farmor resten av dagen. Ska se om jag kan börja kolla på en del av Big Brother som jag missat. Nora sover och Eric ser på film!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa farmor från mormor!!

2011-03-03 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0