Daycare

Idag var första dagen för Nora att vara själv på dagis (gillar det bättre än förskola). Jag satt med en stund när hon skulle äta frukost, vilket inte blev så mycket. Har kanske provat havregrynsgröt en gång för väldigt längesen så det var inte så populärt ;) Men kanske kan lära sig!? Va lite mammig ett tag så stannade lite tills hon vågat gå iväg och börja leka. Då sa jag hej då och vinkade, hon tittade inte så väldans mycket. Men det gick bra och inget gråt.

Jag åkte till Blodcentralen för att ge blod. Där ska man stänga av mobilen så jag ringde dagis och sa att jag kommer ha den avstängd ett tag. Och passade på att fråga hur det hade gått ;) Toppen! Hon var så glad och lekte på där.

Skönt att det har gått bra. Förra veckan var en fröken sjuk, som egentligen skulle ha inskolningen. Så jag var med ganska mycket. Och på torsdagsem fick hon feber så var hemma fredag. Men nu känns det som att vi kommit dit vi skulle i alla fall. Ska lämna strax innan 8 imorgon och hämta vid 14.30-15.

Så himla SKÖNT att jag har semester den här veckan. Imorgonbitti ska jag på fotvård! Bra att passa på när jag är ledig + barnledig =) Ska även rensa i min garderob den här veckan. Men även slappa lite och njuta av ensamheten ;) Eller ja, kompisar får väl räknas in i umgänget då!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad skönt med semester men dagis samtidigt??

Var är fotot taget? I Libanon?

2011-09-12 @ 19:07:10
Postat av: Lotta

Ja jag tog en extra vecka för att inte inskolningen skulle bli så stressig =)

Dubai!

2011-09-13 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0