Tiden går

Fast i ok takt så här första semesterveckan av 3.. Blir väl i slutet av nästa som man känner vardagslunket komma krypandes! Imorse blev det 2 varv runt Sidsjön och matning av fåglar med mormor. Sen åkte vi till Birsta en sväng där sällskapet åt glass. Jag köpte på mig lite mer Celsius! Flamsiga barn gjorde att det blev en kort tur ;) Nu sover Nora och Eric fick följa med pappa ner på stan. Kommer nog tillbaka snart..

Jag hamnade här en stund.. Ätit lite nötter och en chokladbit, och dricker Trocadero light! Är sugen på något hela tiden!! Jobbigt.. Går faktiskt lättare när man jobbar och inte har köket nära till hands. Men men, semestertider är ju lite så! Tränar ju iaf som vanligt =)

Till hösten ska jag lägga in en lite hårdare växel igen tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0