Dåligt

Går det att skriva! Vet inte varför.. orkar inte uppdatera maten.. är lite sådär med den nu =P Och idag skulle jag ha tränat.. men orkar ikke.. Ska på ikea med Linda snart.. Och ni kan ju gissa vad det antagligen blir för mat där ;P Gott och onyttigt =) Finns ju så nära till hands en restaurang med Gult M! mmmm....

Ska till fjällen oxå..! Kanske till helgen eller helgen efter påsk! Får se när det blir! Och på Söndag ska jag och Linda till Elena och Engla och hälsa på =) Kul kul!

Jao.. man blir ju rätt trött i fingrarna efter en dags jobbande framför datorn ;) Kanske därför man inte orkar skriva =P Sen har man ju rätt tråkigt liv oxå just nu så det finns inte så mkt att skriva!

Just ja, en sak kom jag på! Va hos hanna i fredags och käkade taco-tallrik, sen åkte vi till Sofia på fest! Lilla Hanna fyllde 21 =) Nu är vi lika små!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh tack för tipset! Den såg himla god ut & sånt gillar vi! :) Måste nog prova den, lite roligare än vanlig tårta..

2007-04-17 @ 07:14:57
URL: http://smulan.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

"Men det gäller ju att kunna formulera sig oxå!" <-- Formulera? ääärs. Lägg in en par ord i bloggen du så får vi andra inprovisera/fantisera fram oss till något =) Bara det finns TEXT så är jag nöjd ;D Jag tycker att antikbets är jättefint, om jag kollar hos andra. men jag själv vill inte ha det nu längre *lessnat* Vitt är fräschare, hö hö beställa? hmm, det blir DYRT ;D ha ha

2007-04-17 @ 12:11:10
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Nudel

mäh! Jag skrve ett lååångt inlägg, så kom bara den första meningen med. GAH! orkar inet skriav om. har inet tid nu i alla fall =)

2007-04-17 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0