Bad

Nu har jag köpt en baddräkt! Ville hitta en svart men det blev en blåaktig adidas... Skippar nog shorts, tänkte faktiskt ha det men det känns lite fjantigt ;P Alla har ju faktiskt inte perfekt kropp efter en graviditet! =P Jag är då inte en av dom! =/ Men bristningar kan ju va sexigt ibland!? Eller inte.. well well!

Har även varit och kikat på Linda å Christers lgh! Nice! Kommer nog bli fint när allt är klart =)
Blev oxå en tur på Ica Maxi.. bl.a. inhandlat mer ersättning.. Kör på Sempers just nu!

Momme och Eric är på pizzerian.. kommer nog snart! Han ska väl äta om ca 30 min..

Nu ska jag kika på sjukhuset och käka lite naturgodis! Sen blir det säkert en chokladboll oxå! ;)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0